Чи насправді такі погані 2*-3* готелі і чи такі хороші 4*-5* готелі?
 
Вибираючи готель для проживання/відпочинку, туристи орієнтуються зазвичай на ціни і на зірковість. Якщо з першим критерієм все зрозуміло, то про що говорить другий? Багато людей помилково думають, що 4 зірки краще 3, а 5 зірок – це вищий клас. Зірки говорять зовсім не про “класність” готелю, а про інші показники.
 
Єдиний критерій за якими готелі отримують різні зірки – це комфорт проживання, який виражається в додаткових послугах. Ось класифікація:
 
1 зірка
– у всіх номерів є туалети і ванні кімнати
– щоденне прибирання номерів
– телевізори в кожному номері
– наявність столу і стільця
– мило
– рушники
– стійка реєстрації
– телефон, доступний для постояльців
– сніданок
– можливість попити що-небудь
– можливість залишити речі
 
☝️Це умови тільки однієї зірки! А скільки готелів, де можна залишити речі в камері схову? Де немає сніданків, де не прибираються щодня в номері і немає в номері туалету? По-хорошому, без цього готель може називатися тільки B & B, хостел або апартамент
 
2 зірки
– сніданок-буфет
– приліжкова лампа
– інтернет
– можливість оплати за допомогою кредитної картки
– шампунь
– полки
– можливість купити або наявність в номері пасти, щітки, для бриття набору, швейного набору
 
☝️Це всього 2 зірки! А в скількох готелів немає інтернету або не можна заплатити карткою, а вони мають більш високий рейтинг?
 
3 зірки
– стійка реєстрації, яка працює не менше 14 годин і доступна по телефону 24 години, а персонал говорить англійською
– хол
– напої в номері
– телефон в номері
– фен
– дзеркало і місце для багажу
– швейний набір, губка для полірування взуття, послуга прання і прасування
– додаткова подушка і ковдра за запитом
 
☝️Швейні та взуттєві набори і напої в номері ми звикли бачити тільки в готелях від 4 зірок.
 
 
4 зірки
– стійка реєстрації працює, мінімум 16 годин і доступна по телефону 24 години
– лобі з баром
– сніданок буфет або сніданок по меню з доставкою в номер
– мінібар з напоями
– додаткові меблі
– халат і тапочки
– косметичне приладдя
 
☝️Халат і тапочки навіть в 5 зірках не завжди бувають
 
5 зірок
– цілодобова стійка реєстрації
– парковка
– консьєрж, носій валіз
– спеціальний рецепшн хол
– персональне вітання кожного гостя в номері (квіти, частування)
– обслуговування номерів 24 години
– косметичні засоби у флаконах
– планшет або ноутбук за запитом
– сейф
– послуга прасування одягу та полірування взуття
– конфіденційність
 
Це класична класифікація. Само собою, що бувають відмінності, так як у кожної країни зазвичай свої критерії зірковості, плюс є різні системи, але це універсальні відмінності для готелів. Кожна наступна зірка повинна містити всі попередні відмінності.
 
Як бачите, тут немає ні слова про розмір кімнати, шпалерах, дивані, багатстві міні-бару, стані меблів і тд. Тобто, цілком може бути готель 5 зірок в бараці, де є всі умови, але жити неприємно. При цьому, готель може бути в 3 зірки, там все є, затишно і красиво, але немає носія і стійка реєстрації закривається на ніч. Тому визначень, що ні, це не готель 5 зірок, а тут, максимум, 3 зірки – бути не може, якщо всі умови дотримані, який би грубий не був персонал,чи які б обшарпані не були номери.
 
Але чому зазвичай готелі в 3 зірки виглядають скромно, а в 5 зірок – шикарно? Та тому, що, якщо власник бюджетного готелю не може забезпечити всі послуги в своєму готелі, то йому немає сенсу витрачатися на інші новації, адже це коштує грошей, а ніхто не поїде жити в готель в 3 зірки, яка коштує набагато дорожче ринку. А ось дотриматися вимоги і економити на податках,але пропонувати бездоганний севріс та якість – це так!Турист завжди захоче вернутись в затишний маленький готельчик, де смачна їжа та привітний персонал, а ніж в готель який має величезну територію, не завжди доглянуту, де не встигають прибрати вчасно чи не смачно годують.
 
Тому не бійтесь їхати в 3*-4* готелі. Деякі з них реально кращі  за 5*. А ми Вам поганого не порадимо😉

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *