Переконавшись, що повністю викорінити злодійство речей з готелів неможливо, їх власники і постояльці прийшли до цілком логічного негласного компромісу. Основний принцип простий: якщо предмет не може бути використаний повторно, його можна брати з собою.
Таким чином, можете сміливо пакувати в чемодан одноразові готельні тапки, шапочку для душу, бритва, зубну щітку … Так само ніхто не стане вас наздоганяти за схоплені з собою (в помірних кількостях) мило, шампунь чи гель для душу. Крім того, вважається нормальним, якщо гість взяв «на пам’ять» сувенірну і канцелярську продукцію з логотипом готелю: сірники, ручки, блокнот, швейний набір … Користуючись ними, ви будете створювати готелі додаткову рекламу, за яку, як відомо, потрібно платити. А ось пропажа таких речей, як рушник, халат, попільничка і інших, не придатних під поняття «одноразовий», вважається нічим іншим, як звичайним злодійством, досить строго караним в деяких країнах. Наприклад, в Японії недавно заарештували молодят, які намагалися винести халати і попільничку, а в Нігерії жінку засудили до трьох місяців в’язниці за крадіжку двох рушників.
 
😜Туристи з яких країн найчастіше крадуть в готелях Опитування, проведене на сайті Hotels.com, показав, що найбільш «нечисті на руку» туристи родом з Аргентини. До першої трійки готельних клептоманів увійшли також Сінгапур і Іспанія.
Аргентина – 73%
Сінгапур – 71%
Іспанія – 70%
Німеччина – 68%
Ірландія – 67%
Росія – 59%
Мексика – 59%
Італія – 57%
Японія – 56%
США – 53%
 
При цьому, опитування був складене таким чином, що крадіжка туалетного приладдя не враховувалася. Причина проста: в світі знайдеться дуже мало людей, здатних виїхати з номера, не взявши з собою хоча б один з флакончиків.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *