Як часто Ви орієнтуєтесь при виборі готелю на відгуки туристів? Та майже завжди,правда? Читаєте на сайтах, дивитесь в ютубі, друзі розказують і тд
 
В цій статті ми спробуємо Вам пояснити, як правильно оприділяти об’єктивні відгуки.
 
За час роботи ми перечитали мільйон різних відгуків та визначили основні критерії по яким треба орієнтуватися.
 
1.Самий основний,️довіритись нам,ми погане не порадимо,завжди рекомендуємо перевірені готелі.😉
 
2.Коли ви читаєте відгуки про той чи інший готель, завжди діліть їх на два. Відгук напряму залежить від “туристичного досвіду” автора,де відпочивав раніше. Тому завжди відкидайте емоційні (як позитивні,так і негативні) фактори і звертайте увагу тільки на сухі факти.
 
3.Звертайте увагу,в першу чергу на те, що важливо саме для вас/вашої сім’ї. Наприклад комусь важливе супер різноманітне харчування,комусь пляж і тд. Один і той самий готель з прекрасним пляжем і гарним харчуванням, але старенькими номерами і невеликою територією – получить два абсолютні різні відгуки.
 
4.Прочитавши 10 відгуків, відкиньте 2 найкращих і 2 найгірших – і ви получите плюс-мінус об’єктивну картину. Люба крайність зумовлена емоційним фактором.
 
5.Звертайте увагу на повторні зауваження. Якщо всі пишуть,що погана анімація,то скоріш за все так воно і є.
 
6.Часто погані відгуки можуть бути викликані дезінформацією. Наприклад в агенстві пообіцяли першу лінію,а виявився 1 кілометр до моря;або відправили молодь,яка хотіла тусовок, в спокійний готель для пенсіонерів. Все. Першу частину відпуску ти ходиш злий на всіх,а друга частина – пробуєш пристосуватись до обставин.
 
7.Звертайте увагу коли автор відгуку була/був в готелі. Так як готелі в сезон і не сезон різні по концепції-різний набір послуг.
 
8.Важливо також звертати увагу на дату самого відгуку,ми дивимось відгуки максимум за 6-8 місяців. Більш раніші – вже можуть бути неактуальними.За цей час в готелі може змінитись менеджмент,концепція,пройти реновація і тд. Готель може стати набагато кращим,так і набагато гіршим.
Навіть по кращих рекомендованих нами готелях,ми регулярно перевіряємо свіжі відгуки.
 
9.Ціна.Шкода,що автори відгуків дуже рідко вказують суму скільки вартував тур. Тому що,заплативши 15тис грн або 30тис грн – очікування зовсім різні.
10.Не забувайте залишати свої відгуки та враження про готель та відпочинок вцілому.😉
 
🤗Ми вже давно навчились аналізувати відгуки – відрізняти справжні від фейка. Фейки бувають як позитивні(пишуть самі собі,заманюють народ) так і негативні(конкуренти “топлять”). Відрізнити зазвичай можна по схожим фразам,словосполученням і тд(переважно це пише одна людина,якщо позитивні відгуки). А в негативних відгуках переважно не точні факти,посилання на інший готель (там краще) і тд.
 
P.S. 🙈А ще бувають люди,яким не вгодиш ніде. Це ж як треба не любити себе,щоб цілий відпочинок ходити вишукувати і фотографувати недоліки готелю. То вода в кулері захолодна,то в номері телевізор не показує наші канали і тому подібне. (Не вигадуєм.Справді зустрічали таке у відгуках).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *